tambirleydi Nasıl gidiyore benim biraz zor sanki ya sekerle falan uğrasıyorum diyet yapmaya çalışıyorum zorlanıyorum baya bu kısımda bide sanki biraz ödem toplamaya basladım sol ayağım sisiyor sürekli ve sanırım idrar yolu enfeksiyonu oldum yarın doktora gideceğim bakalım
Nurmert tambirleydi 25+0 dan merhaba ☺️ bende geçen hafta idrar yolu enfeksiyonu geçirmiştim şükür ilaçlarla atlattık🙏 sizde ağırlaştığınızı hissediyor musunuz? Ben bugün özellikle kasık ağrısı yaşıyorum sizde de oluyor mu
Canann1601 tambirleydi 23+2 yım çok şükür ağrı hastalik vs yok ama aşırı derecede terliyorum bu durum beni çok çok rahatsız ediyor. Yoksa çok şükür ilk hamileliğim ilk haftalardan bu yana bulantı kusma sorunu da yaşamadm çok rahat geçiyor elhamdülillah 🙏
tambirleydi 24 25. Haftalar sanki çok ara hafta ahahhs kimse yok tek ben geçiriyorum bu haftayı gibi 😏🥹
Gulbahar47 tambirleydi bende bugün 24+0 oldum artık yavaş yavaş kavuşmaya yaklaşıyoruz heyecan var mı sizde
tambirleydi Nurmert kasık ağrısı olmuyor pek genelde karnımın sağ ya da sol tarafında ağrı oluyor bide ben 2 gündür işe gidiyorum ayaklarımda şişme oluyo eve gelince terlik giydiğim halde. Sizde kasık ağrısı hariç baska bi anomali var mı
December Nurmert enfeksiyon belirtileriniz neydi acaba sizin ? Sadece alt bölgede ağrı olması enfeksiyon belirtisi olabilir mi?
tambirleydi Melekecre alttan ağrı bende de var o yüzden engeksiyon mu var acaba diye şüphelendim normal bişi mi acaba bu ağrı
December Melekecre 24+4 benim de çok ağrım oluyor bebek hareketleri bile ağrı yapıyor karnımda alt taraflarda da ağrılarım oluyor. Galiba agirlasiyoruz 🙄
tambirleydi Gulbahar47 heyecan korku endişe hersey var cok değişik hissediyorum umarım sağlıkla kavusuruz hepimiz 🥹
Melekecre tambirleydi geçen hafta çarşamba kan ve idrar vermiştim enfeksiyon görünüyor,yarın sonuçlar için doktorasını gitcem,sizde ihmal etmeyiniz geçmiş olsun
Gulbahar47 tambirleydi evet ya rabbim hayırlı doğumlar sağlıklı evlatlar nasip etsin hepimize isteyenlere de evlat haberi ile müjdelendirsin inşallah 🙏🏻🙏🏻
Melekecre December evet bende de oluyor kaburgalarim birbirine giriyor resmen sağ tarafim özellikle çok ağrıyor, hamilelign başından beri zaten herşeyi yaşadım,ilk hamileliğim gibi değil…
Nurmert December ben de belirti olmadı gibi aslında rahim ağzında kısalma oldu doktorum ondan şüphelendi idrar kültürü istedi , sonrasında biraz sanki idrarımda koku hissettim ben enfeksiyon tetiklemiş o kısalığı da öyle demişti doktorm
Ebrugrgn 25+4 . Oturduğum evde asansör yok 5. Kattayım inip çıkmak zulüm eğilirken falan zorlanıyorum artık . Üstelik evde klozet de yok. İki adım yürüsem yoruluyorum hemen ağır hissediyorum kendimi
Nurmert O zaman anladığım artık ağırlaşmaya başladığımız için olan bu ağrılarımız normal herkesin bi yerleri ağrıyor:)
eminebzkrtt 24+1 🐣 Gece gelen bel ağrıları, uyku problemi, aniden sıcak basması kapı pencere açma isteği.. 🙈🙈🙈
tambirleydi eminebzkrtt aa bu bende de oluyor iki gündür 24+2 yiim hamilelikten miymiş ben sıcaktan sanıyordum ahdjjd
Bernaefn Yatarken sağa sola döndüğüm zaman bazen ağrım oluyor zorlanmaya başladım birde 21. 22. Haftalarımda sanki bebek daha çok hareket ediyordu son bir haftadır hareketleri azaldı gibi hissediyorum
tambirleydi Bernaefn ben 24.haftadayım da 21 22 de ben de yavasladığını hissetmiştim simdi daha hareketli ama sanırım o hafakar daha cok uyuyolar
mervesvr6 24+1 şimdilik güzel gidiyor ama sıcakta göz kararması mide bulantısı oluyor ve yavaştan ağırlaşma hissi başladı gibi