ferhpnar Matmazelll hayırlı olsun canım darısı başıma benim de 6 ama bugün yaptınm negatif olmadı bu ay da galiba
Matmazelll Efnan-77 amin inşallah canım allah isteyen herkeze sağlıklı ve hayırlı evlatlar nasip etsinn 🤲
Matmazelll Seval0Seval ben göremedim canım ama benimki erken gebelik testi öyle çıktı sizde erken olan testlerden yapın
ASLD Matmazelll canım gözün aydın. Benim bat da 6 eylül test yapmadım. Senden göründe yapmak istedim ama korkuyorum sonuçtan
Matmazelll ASLD bende korkuyordum canım yapmıcaktım aslında ama ben ezcanede çalışıyorum testler bana ben onlara bakıyorum içimde bir dürtü oldu hadi yapayım dedm ve sonucu gördüm şimdi yaptım daha
Matmazelll ASLD ben ovülasyon testi yapmadım hiç ilk defa bu ay korunmayı bıraktım adet uygulamasına göre yaptım. 4 5 defa falan değerlendirdim o 10 gün içerisinde bir dolu bir boş olmadı yani