bubuiledudu Fatma-00 kontrole gittim rahim kalınlığı için iyi gidiyor dedi kaç mm bilmiyorum estrofemi 3 ten 5 e çıkardı perşembe yine kontrole çağırdı inşallah tarih alırım o gun🙏🏻
Fatma-00 bubuiledudu inşallah doktor bana öyle demişti zaten adetliyken bittim 12 eylül gel Bi bakacam gün verecem demişti hayirlisjyla artk
Fatma-00 6 gün 2 kullandm son 6 gün 3 kullaniyorum ama iki kutu yazdı doktor bana yarın biri bitiyor diğerine basliycammi bilmiyorum
Fatma-00 bubuiledudu merhaba yarin Bi tahlil vericem iğnelerime başlıyorum yarin ve kısmetse inşallah salı günü transfer olucak
Fatma-00 bubuiledudu rahim kalinligina baktı hersy iyi dedi ama kaç olduğunu söylemedi inanin bebeğin tutunmasina yardımcı ignelere basliycaz dedi bir kalçadan bir göbekten yarin basliycaz diye onları almadm yarin alacam
Fatma-00 bubuiledudu çok zorlu ama çok güzel şeyler Rabbım burada anne olmayan bekleyen herkesin anne olduğunu duyarız içinde ikimizinde inşallah
se2206 bubuiledudu hayırlısı olsun canm inşallah benmde bir tane üçüncu gün embryom var. Buyuk ihtimal çözdürup besinci güne göturcek. Senin ki kaçıncı gün embryosu idi ?
bubuiledudu se2206 hayırlısı olsun. Benim 5.gun embriyosu nasip kısmet kaliteye de bakmıyor zaten tutacagi varsa oluyor hersekilde
Lilosss bubuiledudu transfer oldun mu canım dündü sanki nasıl geçti merak ettim umarım güzel geçmiştir 🙏🏼