Can_Cansu Bende 2 hafta önce yaptırdım 2li testi ama bana ayrıntılı ultrasonla bakmadı sadece kan testi verdim o sekilde de oluyor mu eksik mi bakmışlar dünde 3lü test yaptırdım yine aynı şekilde yaptılar ayrıntılı ultrasonla bakmadılar
yorgunanne_ asivemavii_07 ben yapılmasını doğru bulmuyorum sonuçta bebeğin nasıl olursa olsun kabul edersin annesin sen ilk cocugumda yapmadım çok şükür bişey çıkmadı zaten özelde ense kalınlığına detaylı ultrasona bakılıyor bazen testlerde yanılma oluyor sana engelli diyorlar ama bebek sapasağlam doğuyor yani psikolojin bozuluyor sonra etrafımda bu durumu yaşayan birkaç kişi var çok şükür sağlıkla kucaklarına aldılar ama dogurana kadar hep uzgunduler yani bence Rabbine bırak o bilir
Nur30 yorgunanne_ aslında bende o mantıkla yaptırmadım. Sonra detaylida ense kalın digince panikledim 1 hafta üzüldüm çünkü ben anne olarak özel bir çocuğa hazirmiyim nasıl hazır olurum diye korkdum nasıl bakarim özel bir çocuk n3 bekler anneden diye sonra kendi kendime dedim anneyim allah bana nasip ettiyse bakabilirim dedim o günden sonra sanki doktor bana öle birşey dememiş gibi içim o kadar rahatki aklıma bile gelmiyor her ne şekilde olursa olsun evlat bir nefesi için herşeyi yaparım.
Nur30 asivemavii_07 bence ihmal etmeyin yaptırın ben yaptırmadım ne önemi varki dedim detaylı ultrasonda sadece ensesi biraz kalın cikdi her gititigm doktor ikili taramayı sordu . Şuan çocuğunda ne var ne yok bilmeden dogurcam başka da test yaptırmadım nasılsa bebeğinden vazgecmicem diğer testler çok pahalı ikiliyi yaptırsam daha iyi olcakti anlicaniz.
Nur30 asivemavii_07 benimki tam 3 aylikdi doktor net bir şekilde erkek dedi . Ama ablam 4 .5 aylikdi o zamana kadar göstermedi Onunkide erkekti değişebiliyor cocukdan cocuga