asivemavii_07 Hanımlar 🥰 9 haftalik hamileyim Bugün kontrolüm vardı doktor 3 hafta sonra gel ikili tarama testi yapacağız dedi Bu ikili tarama testi ne oluyor neler yapılıyor 🥰bilgilendirirseniz çok sevinirim
babylook asivemavii_07 ultrasonla önce kontrol ediliyor sonra sizden alınan kan örneğiyle testi yapıyorlar sonuçlar grafik şeklinde 1 hafta sonra çıkıyor down sendromu varmı yokmu ense kalınlıgı ve burun kemigine bakılıyor. İnşallah temiz çıkar🙂
mervemurat16 asivemavii_07 önce ultrason ile bebeğin ense kalınlığına bakılıyor sonra kan veriyorsunuz bebeğin down riski taşıyıp taşımadığına risk değerlerinize bakıyorlar.
Gamzeramo asivemavii_07 ben gecen hafta cuma yaptirdim usg de bebegim organlarna bakiliyo burn kemigine mesane bobrek vs sonra kan veriyosun benimde sonucum cikti yarin doktora gostercem ins skintili bi durum yoktur
Ulviyedlnn asivemavii_07 ben bugün yaptırdım 11-14 hafta arasında yapılıyor devlette perinatolojide ücret ödemedim özelde 2000 dediler. ultrasonda detaylı inceledi kafasına burun kemiğine ense kalınlığına baktı kan testi verdim biyokimya 1 hafta 10 güne çıkar dedi randevu alıp gidicem çıktığında.
asivemavii_07 Ulviyedlnn inşallah temiz çıkar 🤲 bir sorun olmadan atlatirsiniz gebeliği 🥰 peki ultrason da bakarken uzun sürüyor mu
Ulviyedlnn asivemavii_07 inşallah rabbim isteyen herkese sağlıklı bebek nasip etsin evet sürüyor bebeği iyi incelemek için baya rahime bastırıyor 20 dk sürdü galiba benim
Ulviyedlnn TugbaAleyna o parayı asla verme cidden hak etse bişey demicem araştırma hastanelerinde nerede olsa kadın doğum doktoru bakamassa bile perinatalojiye kayıt açar
Yesimce Devlet hastanesinde ikili tarama testi için kadın doğum doktoruna randevu alıyoruz değil mi perinatolojiye direk alınmıyor çünkü
Ulviyedlnn Yesimce evet kadın doğum doktoru senden bı kaç tahlil istiyor gebelik rutin tahlil sonuclarim çıktı haftamda uygundu 2li test yaptır dedi bana bizim makinamiz uygun değil perintalok bakar dedi oraya kayıt açtı doktor bende randevu aldım
TugbaAleyna Ulviyedlnn Kartal Lütfi Kırdar da yaptırdım kadın doğum oraya taşındığı için ücretsiz yaptırdım dün tabiki o para asla verilmez
Ulviyedlnn TugbaAleyna evet kesinlikle sömürgeci gibiler bazen mecbur kalıyor insan uğraşmamak icin asivemavii_07 yok kadın doğumda yaparız dediyse makinası uygundur bizim hastane ek hizmet binası olduğu için yoktur belkide
asivemavii_07 Devlet hastanesi yapmiyor mu perinatolog zorunlumu yoksa makineye mi bağlı çünkü gittiğim doktor gel yapacaz dedi
asivemavii_07 Ulviyedlnn olabilir bi bakacak artık 3 haftaya Merak ettiğim bi konu daha var ortalama hangi haftalarda cinsiyet belli oluyor kadından kadına değişiyor mu
Nur30 asivemavii_07 benimki tam 3 aylikdi doktor net bir şekilde erkek dedi . Ama ablam 4 .5 aylikdi o zamana kadar göstermedi Onunkide erkekti değişebiliyor cocukdan cocuga