Canım normalde doktorlar 3-4 haftada bir çağırıyor. Fakat senin için rahat etmediği kendini kötü hissettiğinde gittiğinde bakmıyorsa sıkıntıdır bu durum doktorunu değiştir. Zararlı olduğu için değilde gereksiz gördüğü için 1 ay yeterli diyor olabilir ama benim doktorum cinsiyeti merak ettiğimiz için art arda üç hfta çağırmıştı mesela. Yani sizim endişeniz ağrınız ya da tehlikenize göre hafta sıklığı değişebilir talebinize göre. Ama aksi durum görmüyor ise 1 ay bazı doktorlar için rutin. siz zor günler yaşadığınız için psikolojik olarak daha sık görmek isteyebilirsiniz tabiki anne olarak çok çok normal çok da haklısınız. 3 haftaya düşürseydi bari iyiydi