Merhaba arkadaşlar. İkinci gebeliğim. 1 kızım var. Daha önce 2 kaybım oldu. Kürtaj olmuştum. Yakın olması sebebi ile devlet hastanesine gitmiştim 7 haftalıkken kalp atışı duymuştuk. 2 hafta sonra tahlil sonuçlarım için tekrar gittim ama ultrasondan bakamayacağını söyledi. Ayda 1 kez bakılabiliyormuş. Garip geldi neden derseniz ilk 3 ay bebek kayıpları çok yaygın yani anne karnında Allah korusun ölüm olabiliyor. Doktor daha önce kayıplar yaşadığımı da biliyor. Siz hiç böyle bir durumla karşılaştınız mı? Hastane değiştireceğim artık da bir de size sormak istedim.