ftmnrveada BeyzaByz ben de mersinde yaşıyorum ve yaptırmayı düşünüyorum henüz özelde de hiç araştırmadım ama üniversite hastanesinde vardir umarim bilen varsa yardımcı olursa cok sevinirim
__mom1 BeyzaByz evet 4-5 tane çeşidi var bazıları mesela sadece down sendromu gibi trizomileri tarıyor. Bazıları tek gen mutasyonlarına kadar bakıyor. En kapsamlısı ben yaptırırken 21bin tl demişlerdi. Ama ona ailesel hastalığınız yoksa gerek yok dediler. Ben mikrodelesyon sendromları dahil olan paketi yapmıştım. Ama rutin yapılan o değildi baya bir fiyat farkı vardı sanırım rutin olan 350 dolardı
BeyzaByz ftmnrveada benim doktorum yenişehir hastanesinde. Sanırım orada yapılıyor. Ama sırf daha kısa sürede çıksın diye o kadar para verir miyim bilemedim. İnternetten araştırdım üniversitede yapılıyor mu diye net bir bilgi yok.
ftmnrveada BeyzaByz sanırım arayıp öğrenmek gerek üniversite hastanesini yarin gün içinde aramayı düşünüyorum
ikizbebekannesi BeyzaByz tekil gebelikte net cinsiyet 🌸 ikiz gebelikte kromozom söylüyorlar, x’ i ayırt edemedikleri için. Örneğin benim sonucumda Y kromozomu çıktı, ikizlerden en az biri veya ikiside erkek demekti. Sadece x çıkarsa ikiside kız demek🌸
Temmuzmucizesi26 EsAl- merhaba bunu bir riks gördükleri gebelere mi yapıyorlar yoksa herkese mi ? Benim birinci bebeğimi kromozom sıkıntısından dolayı sonlandırdım. Şu an yine gebeyim 12. Haftada aklımda şüphe kalmasın diye yaptırmak istiyorum
Yigit_Yagiz_Moms Temmuzmucizesi26 eğer daha önce kromozom anormalili bir bebeğiniz olduysa o zaman mutlaka fetal dna yaptırın
EsAl- Temmuzmucizesi26 ikili test sonucu orta riskli yada Yüksek risk çıkanlara yapıyorlar. O sonuç ile gidiyorsunuz çünkü
littlefish Benim ikili testim yuksek riskli cikti. O yuzden fetal dna yaptirmaya karar verdik Veritas’ta yaptirdik 13 bin gibi bir rakama 3 gun önce.
littlefish Basakk09_ benim kombine risk 1:150 😢 ultrasonda ense kalinligi normal burun kemigi de goruldu ama kan riskli cikti. Gunlerdir uyuyamiyorum stresten aglamaktan
Temmuzmucizesi26 Yigit_Yagiz_Moms peki direk bir sorun görmeden de yaparlar mı ? Herkese yapıyorlar mı yani yoksa 2 li testi riskli çıkanlara felan mı yapıyorlar