Biz tesadüf bir nehir kenarına gitmiştik ordan önceden 40 ufak taş topladık. Onları kaynatıp temizledik sonra su dolu kaseye koyduk biraz gül suyu ekledik. Sureler dualar okuduk. Ben anı kalsın diye küvetine ve yıkama filesine bakliyat, altın, alyans, ev ve araba anahtarları bıraktım, Kur-An ve Nutuk da bıraktım. O şekilde ismini yazdım ve fotoğrafını çektim. Yasin eşliğinde de bebeğimi yıkadık şifa olsun. Benimki 42 gün yoğun bakımda kaldığı için biz bunu 45. Günde filan anca yaptık.