Irmaktan Doktorum bana böyle bir rahatsızlık söyledi ve acilen perinatoloji bölümüne gitmen lazım dedi. Doğumda es senden ayrılmayıp çok kanaman olabilir 10 ünite kan da takviye edilse ise yaramayacağını söyledi. Bende tedirgin oldum 31 haftalik hamileyim bu rahatsızlığı olan basından böyle bisey geçen var mi..??
Prensesimi-beklerken Irmaktan benimde görümceme söylediler aynı seyi eş aşagı yerlesimli rahim ağzına yapısık olduğunu soylediler kac doktor gezdi.doğumda çok kan kaybı olacağını hatta rahmini almaları gerekebileceğini söyledi doktorlar ama allaha şükürler olsun ki 2 gün önce 37 haftalik sezeryanla doğum yaptı sorun olmadi rahmide alınmadı bebekte kendiside gayet iyi şuan.zor bir bekleyiş dilerim sizinde sorunsuz geçer doğumunuz sağ salim kavuşursunuz yavrunuza.Allahtan ümit kesilmez❤
Yagmur_92 Irmaktan bende de var geçen hafta öğrendim şuan 19.haftamdayım inşallah Doğum zamanıma kadar düzelebilir
Dyg34 Irmaktan plasentan aşagı yerleşimliyse tehlikeli degil tam kapattıysa tehlikeli zaten 31 haftanızdasınız daha yukarı çıkma ıhtımali yok normal dogum için ve plasenta ne kadar aşagıda diye milimini ölçmek için vajinal usg ile ölcüm yapılıyor ona göre yol çiziyor doktorunuz ben 15gün once 31 hft yani vajinal usg milim baktılar 16 imiş normal olmaz tehlikeye sokamam sizi dedi sıkıntı yapma yani sezeryan olucaksın her 10 kadından 1 varmış
Nurci Irmaktan aynı durum bende de var canım 34. Haftadayım çıkmadı yukarı Beni de doktorum kanuni eğitim araştırmada perinatoloji bölümüne gönderdi oradakilere göre bir Risk yok kontrollerime orada devam Edicem inşallah hepimiz için hayırlısı olur 🙏🏻
SinemAyaz Canım 34. Haftada kanamam geldi ve doktor plesantanın asagı yerleşimli olabilceginden şüphelendi kanama devam ederse bebeği alcaklardı su an 36. Haftadayım sonra riskli gebelik uzmanı perinatologa gittik o da asagı yerleşimli fakat rahim ağzının kapatmadıgını söyledi istersem normal Doğum yapılabilcegini ama riske atmamak gerektiğini söyledi plesanta previa 3 çeşit biri Rahime yakın biri rahimin yarısını kapatmış biri tamamen kapatmış senin bunun hangi tür olduğunu bilmen lazım o yüzden seni yönlendirmiş ben en düşğk riskli gruptayım ve dediğin gibi kanla girecek doktorum sezeryana
Irmaktan SinemAyaz benim Rahmi kapatmamış ve devlette ki bir doktor da Doğuma kadar eşin yukarı çıkabileceğini söyledi ama ben yine tedirginim ve detaylı ultrasona gireceğim
reinamm Irmaktan sanırım yarım previa durum var sende. Yani rahmi kapatmamş ama plansentan aşağıda ve rahme yakın. Doktorunn seni sürekli takip etmesi gerek. Normal doğum yapman mümkün değil zaten. Kanaman vs olursa mutlaka doktora git.
Irmaktan reinamm normal Doğum mümkün değil demedi kimse ama tehlikeli olduğunu söyledi benim henüz hiç kanamam olmadı ilerleyen zamanlarda yukarı çıkma ihtimali varmış esin normal yada sezeryan benim icin çokta önemli değil yeterki bebeğim ve ben sağlıklı şekilde Doğumdan çıkalım beni korkutan şey kanamadan ölümler bile oluyormus ondan korkuyorum 😏😫
Mgyldrmzclk Irmaktan canım öncelikle hemen perinatoloji bölümü olan Bi hastaneye gitmem lazım. Doktor sana olabilecek riskleri söylemiş ama seni çok korkutmuş. Kan bankası olan bi hastanede Doğumunun olması lazım. Acil kan ihtiyacında gerekli olur diye. Korkma 2 arkadaşım da yaşadı bu durumu sıkıntı olmadı 💕
Serraaa Banada soylendı 24 haftadayım kasık agrım cok oluyo progestan kullanıyorum bende sureklı tedırgınım ALLAH yardımcımız olsun inşallah
Irmaktan Serraaa Benimde ağrılarım çok oluyordu 31. haftada böyle bir hastalık olduğunu söylediler tehlikeli olduğunu hiçbir iş yapmamam gerektiğini. Rabbim şifa versin hepimize
Irmaktan Mgyldrmzclk Perşembe gününe randevu aldım zaten başka bir doktor yukarı çıkabilir doğum zamanı geldiğinde eşin dedi ama ben genede tedirginim insallah güzel seyler duyarım 🙏🏻😬
Serraaa Irmaktan ne kadar yapmasam desemde yine yapıyorum sureklı yatmaklads olmuyo sen sureklımı yatıosun canm
Aysglsvm Irmaktan benim de alttaydı. 17. Haftada altta olduğunu öğrenmiştim.Doktorum eğer yukarı çıkmazsa normal doğum yapamayacağımı bol bol istirahat etmemi söylemişti. detaylı ultrasonda yana çıkmış dediler. 24. Haftada doktorum da yanda olduğunu rahim ağzını kapatmadığı için normal doğum yapabileceğimi söyledi.
Irmaktan Serraaa ben hiç yatmıyorum ki kizsalarda duramıyorum yürümeyi de çok seviyorum bol bol yürürüm ☺️
Irmaktan Dyg34 sen doktordan daha iyi biliyorsun heralde Bebek 36 haftaya kadar defalarca dönebilir es de yukarı çıkabilir . Böyle senin gibi kestirip atmak yerine daha ılımlı konuştular . Senin basına böyle bisey geldi doye herkesi. Basına da ayni seyler gelecek diye bir kural YOk lütfen biraz daha mantıklı yorumlar yaparsanız sevinirim . İyi akşamlar..
Yagmur_92 Dyg34 bana da 19.haftada yer değiştirmeZ daha dedi doktor.yorumları okuyorum ama ilerleyen haftalarda da yukarı çıkabilenler var.sezeryan olmak değilde hayati tehlike var demeleri çok korkutuyor
Yagmur_92 Irmaktan söylediği şey bütün doktorların söyledikleriyle aynı zaten. Bebeğin yer değişmesinden bahsetmiyor plasentanın yer değiştirme ihtimali Yok diyor. Ben 19.haftamda olmama rağmen doktor bana yer değiştirmesi imkansız sezeryan olacaksın dedi.
Nurcin Irmaktan 32 den sonra plesenta yer değiştirmez. tüm doktorlar aynı şeyi söylüyor. ben de de var. 32. hafta tekrar kontrol edilecek
Irmaktan Nurci amin insallah döner 🙏🏻 Herkesin ayni olacak diye bir kural YOk dediğim gibi net konuşmak çok saçma ona kızıyorum ben 🙄