Benim bayramın 3. Günü düşüğüm oldu 1 aylık vardı yoktu hamile olduğumu öğrenmeden göğüs hassasiyetim vardı kendi kendime düşürdüm sonra doktora gittiğimde ultrasonla bakıldığında için temizlenmiş tamamen düşürmüşsünüz dedi kanamam oldu geçti sonra eşim jandarma uzakta görev yapıyor yanında değilim Şuan ama izine gelmişti o geldi 1 hafta sonra Ağustos da düşükten sonra ki ilk adetimi oldum sonrasında adetim bitti yumurtlamam da oldu o günlerimizi değerlendirdik 1 haftaya yakın zaman üçünde de eşim tekrardan gitti ve benim 2 gündür göğüslerim çok acıyor