Ucankus ben ilk hafta isteyerek yaptığımz için test yaptım negatif çktı bir sonraki hafta da bunun biraz daha belirgin hali ama silik şekilde çktı gidip beta hcg testi yaptırdım hamileymişim doktora randevu bulamazsan da sağlık ocağına falan git aile hekimine rica et kan değerlerine baksınlar :)