Sdknurr benim de 20 gün önce kızım oldu, kız ismi bulmak bence çok zor. Başak, berrak bunlar benim çok hoşuma giden isimlerdi ancak gerçekten özellikle ortaokul zamanı çocuklar çok acımasız oluyor gerçekten isimle dalga geçerler diye maalesef bunları koyamadım. İpek ismini koyduk biz onunla da ipek yolu diye dalga geçebilirler ama inşallah geçmezler😔