Gebes66 cumartesi 31 haftalık oluyorum ablasına çekip erken doğum olursa diye daha 20. Haftalarda bitirdim herşeyini yerleştirdim dolapta yer açıp oraya koydum şifoniyerde de masraf olarak bakım ürünlerine sadece para harcadık kıyafet sağolsun görümcem ve ablam verdi o yüzden ona hiç para harcamadım 2 zıbın harici 🤣 1 yaş sonrası da ablasının küçülenleri giyer diye kafam rahat, hastane çantası hazırlamam lazım 2 haftada bir kontrole gidiyorum her an yatış olabilir ama çok üşeniyorum 🥺