Bende bu zamana kadar stoklu aldım ıslak mendilleri koltuğun sandık kısmına diziyorum geçen yıldan ıslak mendil bile var hala kurumamış sorun olmuyor stoklamak şimdi 2. Ye hamileyim eşim baby turco 2.si 1 tl kampanyasını görmüş 24 lü ıslak mendil almış stok diye😅😅 bez stoğu yapmıyorum ama doğuma yakın 100lü falan alırım iyi gelirse öyle stok yaparım oğlumdada öyle yapmıştım