Kukulikukuli12 __mom1 yok canım kurumuyor. Zaten 12 li 24 lü paket alınca koli ile ters konulmuş şekilde geliyor. Ben öylece kaldırıyorum. Hiç bişey olmuyor. 🤌👍
Kukulikukuli12 Seymanur60 ilk bebeğimde yapmamıştım bu düşünce ile. Ama maşallah tenine hiç bişey olmadı bir cok marka kullandım 🤭 baby turco ve pure baby aldım stok için. Eğer iyi gelmezse satarım diye düşündüm umarım kızımda ki gibi her beze uyum sağlar tabii 🤭🤗
Kukulikukuli12 Cansuumesee yani 12 li si bize 1 ay gidiyor hemen hemen işte ona göre ortalama hespa yapabilirsiniz 🤭
KuzeyinAnnesi10 karkacilknur geçen sene 1 koli almıştım hamile olunca 1 koli daha aldım şimdi 36 tane falan var evde h8c bi kuruma falan olmadı zaten kurusa da yıkar kullanırım görücem sleepy kullanıyor yine yıkıyor silak mendil kutusuna koyuyor güvenemiyorum saf olduğuna diyor 😂😂😂
Ebus2045 karkacilknur valla 34. Haftadayim daha eveligun geldi ıslak mendiller hiç acele etmedim. Hatta giysileri şuan makinada yıkanıyor. Bu tamamen senin istemene bağlı bişey canın nasıl istiyorsa öyle yap bence
neanladinyurdagull karkacilknur 7 aylık hamileyim son ayı bekliyorum kuruma ihtimaline karşılık.Hem kullanmaya başlayıp birini bitirip digerine geçene kadarda zaman geçecek o yuzden son zamanı bekliyorum
lorix35 karkacilknur Ben 23. Hafta da aldim sanirim ama indirim gordukce almakta fayda var gittikce fiyatlar artiyor cunku e bebekte islak mendillerde belli donemlerde yuzde 40 oluyor coklu paket almistim adet fiyati cok uyguna gelmisti uni baby yenidoğan
zumrasmom1 karkacilknur herşeyini almaya başla canım ufak ufak. Ben 8-9 haftalıkken beşiğini filan almıştım. 25 haftalık olduk şimdi suyum fazla zehirli guatr var plesentada kistler var erken doğum diyor doktor. İyi ki almışım herşeyini diyorum
Deletedmom_116 Seymanur60 bez stok taaraftari değilim fakat eğer Molfix ise stoklananilir şimdiye kadar sevmeyen bebek sızdıran birini duymadım
Seymanur60 Deletedmom_116 evet Molfix bende kullanyrm en iyisi Prima premium çare benm icin ikinci Molfix ti
Aayyss karkacilknur stok yapmadım bez ve ıslak mendil alerjik olabilir denemeden bilemedim Üni baby indirimde idi 24 lğ bi paket aldım o kadar bez almadım henüz 🫣
Elfckmn Bez stoğu yapmamaya çalışın arkadaşlar her bez her bebeğe yaramıyor kızımda Prima premium çaren almıştım yeni doğan pişik yaptı kizima kullanmadık hiç elinde patlayabilir bezler
Deletedmom_116 Seymanur60 dediğinkz dışında bı çok kullandım hediye falan geldi Ama Prima sanırım pahalı 😂o yüzden en cazibi Molfix tabi eğer bebek affedersin çok yapıyorsa bı anda taşiyo