Basakk09_ 1458/1 çıktı doktorum yaşına göre daha iyi çıkması gerekirdi dedi 22 yaşındayım 50/1 dediğimizin yüksek riskten olsa çocuğu normal doğabilir 10000/1 dediğimiz down sendromlu olabilir o 1 ihtimal az riskli olsada size denk gebeliyor güvenilir değil amniyo sentez net bir sonuç veriyor dedi oda tehlikeli olduğu icin düşük ya da ölüm riski olduğu icin fetal dna yaptırma kararı verdik