Merhaba arkadaşlar 10haftalık hamileyim doktorum ikili tarama için karar vermemi istedi istiyormuyum diye aslında ben istiyorum ama doktorum yaptırmamı istemez tarzda konuşunca anlayamadım busefer şüphe ettim acaba şuan bir sorun mu var diye saçma gelebilir ama 10. Haftada kendisi bir sorun görmüş olabilir mi ? Yaptırma taraftarıyım ben