Kbr33 Izm123 aynen daha cok yolumuz var vakit cok cabuk gecer insallah 😊 Rabbm sagsalm kucgna almayi nasip etsin ya cok yaklasmssn sen 😊
Burcu3509 25+4 üm doktordan geldim bugün ağrılarım bar dedim . Normal bebek büyüyor uzuyor merak etme ayaklarını uzat rahat eedecek şekilde oturup kalkmamı bol su içmemi söyledi 🤗
Nurcin Burcu3509 ayniyiz seninle.. 15 mart doğum görünüyor... Ben de persembe gidecegim dr.a..... Ama ağrı artarsa acile giderim ://// bebek büyüdüğü için olabilir mi acaba
Burcu3509 Nurcin ben iki saat oldu gideli baya ağrım vardı. Büyüdüğü için be rahim genişliyor normal dedi. 700 gr olmuş tospik oğlum😂💙😂😂
Haticeebasyoll Kbr33 bende 21 haftalik hamileyim iki gundur ayni seyi yasiyorum sanki biri kemikleri asiliyor gibi yürürken falan canımı yakıyor