11+3 Günlükken kanamam oldu hastaneye gttim ultrasyonda direk cocuğunuz sakat olabilir suyu az dedi doktor.
Başımdan aşağı kaynar sular döküldü başka bir doktora daha göründm 2 li test olmadan böyle bişey diyemeyiz ki 2 li testte 100% doğru değil dedi. Suyumun az olduğunu kendiside belirtti takibe aldı. Yardımcı olun lütfen ne yapsam suyum artar. 😢😢😢 2 gün oldu harap bitap düştüm artk.