Blueberry0 Dygu1122 Yaaa inşallah sağlıkla gelsinlerrr😇 ilk kez biriyle aynı gün olduğumu duyuyorum bu platformda 🤭🥲 Normal mi düşünüyorsunuz siz doğumu ?ilk gebelik mi?
Dygu1122 Blueberry0 evet normal istiyorum Allahtan birşey olmazsa siz nasıl düşünüyorsunuz ilk gebeliğim sizin
-36ozlem- TomrisHanim Son 49 . Çok çabuk geçiyor sanki. Heyecanlanıyorum artık sağlıkla doğsun kucağıma alayım istiyorum. 🥳. Rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın inşallah
HalideSultan 38 gün kaldı gibi görünüyor ama iki doğumumda geç oldu 42. Haftada doğurdum bu sefer kız bakalım erken veya gününde teşrif edecekler mi 😅 pek bi acelem yok karnımda da çok rahat değilim ama kucağımda daha zor olacağını biliyorum 🤦🏻♀️😅
Blueberry0 Dygu1122 Benimde ilk gebeliğim , burada baya pozitif doğum hikayeleri okuyorum denk geldikçe😊Normal düşünüyorum suanlık öyle gidiyoruz bakalım ne olucak
Dygu1122 Blueberry0 öğlen randevumuz var gireceğim inşallah 🙈 bende çok heyecanlıyım normalde özel hastane takipliyim ama detaylıyı devlette yaptıracağım özelde 2.750 tl fiyat istediler aşırı fazla geldi.
Blueberry0 Dygu1122 Bizden de 2600 istediler mecbur verdik 🥲 Detaylıdan çıkınca nasıl geçtiğini anlat çok merak ediyorum ben de 😌
Dygu1122 Blueberry0 Tabi ki hayırlısıyla bi girip çıkalım yüzünü gösterir inşallah kime benziyor acayip merak ediyorum🫠