Benim 5 gün çok heycanlanıyorum bebeğim de öyle 🧿😂 şaka maka doğrucam şu 9 ay ne cabuk geçti ilk duyduğumda geçmez diyordum inşallah hepimiz sağlıklı şekilde kavuşuruz 🥲 ben çok özleyeceğim karnımda olmasını bir yandan da seviniyorum kucağıma alacağım için ☺️☺️❤️