Kızlar hepimize iyi akşamlar yine ben inanın gözüme uyku girmiyor dün gece 00.30 da çatlatma iğnesi yaptım yarın sabah 12.00 da da yumurta toplamam var ama çatlatma iğnesinden sonra hiç ağrım sızım olmadı şu andada yumurtalıklarim da hiç bir ağrı yok diyorum bu iğne etki etmedi mi inanın çok korkuyorum insanların baya ağrısı falan oluyormuş bilgisi olanınız var mı sabahtir morelim çok bozuldu