Pamuk Ben 11. Haftadayim ağrılar kesilmişti yine başladı adet olacakmisim gibi karnım belim. Çok feci vuruyor bazen ağrı sizde durumlar nasıl?
HilalYlmz Pamuk öyle ara ara gelip gidiyor böyle gaz sancısı gibi de adet ağrısı gibi de tam çözemedim ilk gebeliğim de olmamıştı gerçi bu sefer ki herşeyiyle farklı :)
Ecemnm Pamuk benimde gidip geliyor mesela 9 da gitti 10.haftada geldi şimdi 11 nerdeyse yine gitti 3 gün önce belime sizi adet olucak gibi hissettim ama şimdi 0 birşey yok
zengooo Vardi canım agrilarimin en fazla arttigi donem.korkma ama dikkatlide davran bol su ic.belin kasigin herywerin agriyo
Pamuk HilalYlmz Benimde ilk hamileligimde olmamıştı bunda ağrı bir acayip.2 gün yok sonra bir geliyor doğum yapacak gibi.
duriskonunannesi Pamuk sanırım adet dongulerine gelen haftalarda ağrılar oluyor ve bir de rahim buyumesune bağlı bağların geriliminde ötürü, benim kese etrafındaki kanama alanı da hala devam ettiği için hiç ağrım kesilmedi biraz yorulsam bıçak saplanır gibi başlıyor
Pamuk duriskonunannesi Benimde kanama alanım vardı 9. Haftaya kadar kırmızı kanama yaşadım. Serklaj olucam ayın 15inde inşallah.
duriskonunannesi Pamuk ondan da olabilir ağrınız ben ağrım var demeden doktorum kanaman var mı diye sormuştu çünkü kanama alanı olunca ağrı, baskı olurmuş ,hayırlısıyla kucağımıza alırız inşallah 🤲❤️
Ecemnm Pamuk aynen öyle bende 9.haftada gidince çok korktum çok ağladım cunku göğüs hassasiyetim dışında 0 hiç birşey yoktu niye kasıklarım agirmiyor akıntım bittmisti diye karalara baglamistim sonra gittim doktra çok şükür canlanmış oynuyordu bile :) sonra yine başladı biraz sizi şimdi yine gitti 😂😂
Buseeghh Pamuk 10 hafta 2 deyim mise bulantı ve halsızlık uyku var hayırlısıyla bugunlerı bıtırseydıkkk🙏
Pamuk Ecemnm Bende 9. Haftada doktora koştum o kadar dinamik hale geldimki dedim ben hamile değil miyim kalp çarpıntısından mahfolldum kalbini duyana kadar.
bitanemiz24 Pamuk mrhb 8+2 yim dün bende aynı şekilde oldum aşırı derecede endişeliyim acaba iyimi diye kendimi yiyorum