Gayekaragoz Ege Bera seçtim çünkü biz de Bera vermeyi düşünüyoruz ama kız ismine benziyor falan diyorlar kararsız kalıyorum
Gayekaragoz Ege Bera seçtim çünkü biz de Bera vermeyi düşünüyoruz ama kız ismine benziyor falan diyorlar kararsız kalıyorum
2prensessannesi Ege_mommyy_11 evet dini isim ama bilen çok az çok konulmamış bir isim egeyle de çok uyumlu
Ege_mommyy_11 2prensessannesi evet kısa anlamı güzel ve Peygamberimizin ashabından birinin ismi die biliorum
Ege_mommyy_11 GULYUF07 karanın bir diğer anlamı karanlık demek o yüzden tercih etmiyorum teşekkür ederim
Ege_mommyy_11 son7gun doğru söylüosunuz zaten şuan da bile ege ismini söylüorum ama dini açıdan bakıorum diğer tarafta isim anlamıyla çağırılacak oğlum sonuçta anlamı güzel bir isim düşünme sebebim bu yoksa 2. İsimle seslenmeyeceğim
2prensessannesi Ege_mommyy_11 bera bin malik diye google dan aratıp hayatını okursanız daha da hoşunuza gidecektir