Ege_mommyy_11 Minikperi aaa dün annemin söyledği buymuş demek ki bana dio Ahlas ağacı var hayır diorum yok inat etti bak meğer ahlatmış atlas gibi de demişti annem ay offf şu isim canımı sıkıo artık
Sevde96 Ege_mommyy_11 Oğlum olsaydı Kayra koymak istiyordum. Listemdeki diğer isimleri de yazayım belki hoşunuza giden olur🙏🏻😊 Umut Mihran Aras Ilgaz Deniz Pamir Deha
Sevde96 Ege_mommyy_11 Evet malesef🤭 Kulağa hoş geliyor sadece ama anlami da önemli tabi ki. Umarım içinize en cok sineni bulursunuz hemen😍
Minikperi Ege_mommyy_11 sadece Ego koyun. Ben 2. isme karşıyım. Çocuğa biri bir şey diyor diğeri başka bir şey. Kafa karışıklığı 😅
Ege_mommyy_11 Minikperi ama anlamını napcaz 🫣 kulağına bi isim daha mı okutuyim dini açıdan da bakıorum
Minikperi Ege_mommyy_11 kulağına okutacaksanız Muhammed okutun zaten kimliğe yazılmayacaksa en azından daha iyi bir isim yok ☺️
Minikperi Ege_mommyy_11 taşıyamasalardı Peygamberimiz Muhammed isminin koyulmasını tavsiye etmezdi. Kendisi bizzat tavsiye ediyor ☺️💕
2prensessannesi Ege_mommyy_11 ege bera hem bera sahabe ismi 2 türlü de ismi olmuş oşur söylenişi de güzel
2prensessannesi Ege_mommyy_11 evet dini isim ama bilen çok az çok konulmamış bir isim egeyle de çok uyumlu
son7gun Ege_mommyy_11 neden bu kadar zorlayıcı isimler düşündünüz. Öğrencilerim iki ismi olanlar muhakkak zor olandan nefret edip hocam bana sadece Ege deyin diyorlar. Geleceklerini düşünün lütfen eğitim ve arkadaş ortamını.
Ege_mommyy_11 son7gun doğru söylüosunuz zaten şuan da bile ege ismini söylüorum ama dini açıdan bakıorum diğer tarafta isim anlamıyla çağırılacak oğlum sonuçta anlamı güzel bir isim düşünme sebebim bu yoksa 2. İsimle seslenmeyeceğim