Freyan
sydake mamas papas strada alıp travel sisteme bi ton para bayılmış biri olarak gerçekten önermiyorum, bagajda asla başka şey sığmıyor, evde zaten koyacak yer yok hadi bunu geçtim kucağınızda bebek varken ne taşıyabilirsiniz ne de açabilirsiniz hepsini iki elle halletmek zorundasın tek başınıza bir yere gitmek resmen işkence olacak, sırf bunun yüzünden iki tane kabin boy almak zorunda kaldım bebeğim kucağımdayken merdivenden inip tek elle açabiliyorum tek elle kapatıp bagaja koyabiliyorum bunun kolaylığını asla göz ardı etmeyin her daim yanınızda birileri olmayacak bebeğinizi nereye koyacaksınız arabayı taşıyıp açmak için? Şu an 2.ye hamileyim oğlum henüz 10 aylık travel sistem yeni olduğu için bebek arabası almıcaz ama tekrardan almak zorunda kalsaydık pusetli kabin boylardan alırdım çoğu modele puset takılıyor