Gulcag sizde söylemişsiniz herkesin bünyesi herşeye farklı tepki veriyo benim bünyem bu şekilde tepki verdi ve benim için çok çok iyi oldu bebeğim içinde sizin için iyi olmuyomuş doktorlarınız öyle uygun görmüş bu hanımefendinin de bünyesi de farklı benim ona tek tavsiyem iyi bi doktor bulması ve kendisi ve bebegi için en iyi olanı yapması ben kimseye stent taktir da taktirma da diyemem doktorlardan iyi bilemeyiz