Gulcag Dikkat edersen stent takmasını tavsiye etmedim iyi bir üroloji doktoru bulmasını tavsiye ettim benim erken doğum riskim yoktu böbrek agrım devam ederse erken doğum riskim olucaktı çok doktorlara gittim prof a da gittim üniversiteye de devlete de özele de hepsi stent takılmalı dedi yani bunu ben kendim tercih edip taktirmadim bu konuda uzman olan doktorlar uygun gördü de taktı genel anesteziyle değil spinalle oldum sizin ağrınız parolle yada sıcak suyla geçmiş olabilir benim ki hiç bi şekilde geçmedi ve agrım arttıkça sanci yapmaya ve karnımda sertleşme yapmaya başladı buda erken doğum riski yapiyo kasılma yaptığı için benim için en uygun olan bu ağrıyı kesicek tek çözüm stent ti ve tekrar söylüyorum bu kararı ben vermedim bir çok doktor verdi doktorlardan iyi bilemeyiz ben arkadaşa kendi basimdan geçeni anlattım ve gerçekten iyi bir üroloji doktoru bulmasını tavsiye ettim stent taktir demedim kendi yaşadığım tecrübeyi anlattım Allah a şükür ki ben doğru doktorları bulmuşum doğru tedaviyi görüp şuan çok çok iyiyim bende bebeğim de