Ufkumm postunda yazan iğnenin adını dahi duymadım başıma da böyle bi olay hiç gelmedi simdi ben sana neye gore cevap yazayım ne diyeyim hiç bi bilgim olmadığı halde bu platformda gün odası diye bi bolum var neden kabullenemiyosunuz hiç kimse buraya kayıt yaparken sözleşme yapmiyo her posta cevap yazicam diye kimsenin zorunluluğu da yok ayrıca senin problemin gebelikte mide bulantısı vs gibi %90 her hamilenin başına gelen bi durumda değil bu gun yada ne zaman sorduysan artik o gun girenlerin hiç birinin başına gelmedi demekki bende buraya bi rahatsizligimla ilgili post açabilirim kimse cevap vermeyedebilir burda kimseye küsecek trip atıcak halim yok