Ufkumm bir sıkıntın olabilir içini dökersin dua istersin destek istersin bu çok daha kolay
Şahsen ben görüyorum sıkıntılı anneleri onlara dua ediyorum ama bilgim yoksa sadece okuyorum bazende yorumlara bakıyorum fikir ediniyorum o kadar ötesi yok bende