F1903 bunu nerden bilelim burasi hamile kadinlar uygulamasi kadin doğumcular uygulamasi degil bu bir. O kadar boşş o kadar gereksiz şeylere trip atiyorsunuz ki demek ki herkes merhametsiz siz umurda degilsiniz kimse size yazmak istemedi digerlerine yapmak istedi illa bunun boyle mi olmasi gerek öyle düşünün o zaman. Mecbur muyuz size doktr tavsiye etmeye demek ki canimiz kaynana postuyla konusmak istiyor size cevap vermek istemiyor biz byle kötü insanlarız başka bi sorun var mi? Ha bebeginizin yuzunu donmemesi eşe yapisik olmasini doktora sorsaydiniz bu bi sorun mu diye biz ne bilelim? Böyle posta böyle cevap ÇÜNKÜ BİZLER KÖTÜ INSANLARIZ DEDIKODUYU SEVIYORUZ SANANE.