F1903 valla Canım bi bilgim yok
İnan senide kendimide diğer bütün hamileleride haklı buluyorum artık
Çünkü 26+3 günlük olmuşum herşeye üzülüp kırılıp ağlıyorum kafaya takıyorum
Daha bu sabah anneme diyorumki senle kaynanam hiç hevesli değilsiniz bebeğime
Sonra hüngür hüngür ağladım
İnan bana bilgim olsa yazarım ama yoksa ne diyenilirim ki
Bende bazılarının sorduğunu çok saçma buluyorum ama belkide o bir anne adayı olduğu için ona bu çok önemli geliyordur
Sende arkadaşlarına kızma kimsenin kötü niyetli olduğunu zannetmiyorum sadece öyle denk gelmiştir