Ertugrulum Aşk kâğıda yazilmiyor mihribannn tabiiki turkusu bile var hemde farkli ozel bi isim bence asya deyince kıta geliyor insanın aklina 😆
gulcins Asya yıllardır okadar çok konuldu ki çok popüler bir isim oldu ve ben popüler isimleri asla sevmiyorum.Bence Mihriban o kadar güzel bir isim ki...Ben olsam Asya ile kıyaslamazdım bile ♥
Minikfasulye SevgiSungur asya cok guzel mihriban da guzel ama mihrimah daha guzel geliyo teyzemde kizina koydu ilk basta cok tuhaf geliyo ama insanin sonradn hosuna gidiyo 🙈 hanzade de cok guzel ilk kizina onu koymamis olsydi teyzem ben onu koycaktm 😂
gizemmm Bende leyla koymak istiyorum kızımın adını eşim asel olsun istiyor . Leyla adına da çok şarkı var bi de çok hoşuma gidiyor leylaaaaa demek. Leyla kızım diye seviyorum hep 🙂 bence anne hangi ismi istiyorsa o olmalı 🙂