Kimyagercik SevgiSungur asya bana anlamsiz geliyo mihriban bence daha guzel anlamli cocuklarimiza vericegimiz isimlerin anlamlarida onemli bence
Ahmedinannesi Mihriban değil de mihrimah kulağa daha naif geliyor sanki☺Asya da güzel,Alya ismini de düşünebilirsiniz🙈benim kızım olsaydı Alya Mira düşünüyordum☺
mihribanyilmaz Bnm adim mihriban.. Geecekten aileme tesekkur ediyorum.. Ismimi cok begeniyorum bnce mhrbn