Tubimsi ablam kordon dolanması sebebiyle erken sezeryana alındı ama şöyle bir şey var: bazı doktorlar bunu bahane edip sezeryen yapıyor. Daha birkaç gün önce instagramda bir kadın doğum doktoru her kordon dolanması tehlikeli değildir, bebekler zaten bunu çoğunlukla yapar normal doğuma engel değildir dedi. Eğer bebek için sakıncası yoksa normal doğum tarihinizi bekleyebilirsiniz.
Ayrıca yine başka bir doktor şunu demişti: kordon dolanması sebebiyle birkaç gün ya da bir hafta sonraya sezaryen tarihi veriyorlar. Eğer kordon dolanması sebebiyle gerçekten tehlikeniz var ise sizi hemen sezaryene almalılar. Yani birkaç gün sonraya verilen sezaryanlar cok da mantıklı değil demişti. Kesinlikle söylediği çok doğru.