Benim ilk gebeliğimde üç defa kordon dolanmış bebeğime. Normal doğumu bekledik ama kordon dolanmasından dolayı bebek kanala inmedi haliyle 41 haftanın sonunda doktor sezaryenle almaya karar verdi gayet sağlıklı sorunsuz bir gebelik geçirdim hiç de birşey olmadı. Doğum sonrası da Bi komplikasyon gelişmedi. Önemli olan hareketlerini takip etmeniz. Bebeler hareketli olunca kordonlara dolanıyolar içerde 😅 sağlıcakla gelsin bebeğiniz 🫶