[silindi] 15 mg/dl’nin üstüne çıkmamıştır, çıksa ancak tedavi ile düşebilirdi dedi. Riskli sınır oymuş. Bebeğin günü, kilosu bunların hepsi değişkenmiş. Çok yükselseydi fark edermişsiniz zaten, o birime çıkmamıştır diyor. Ama mutlaka hekim kontrolünde olsun bebek. Evde bir şey olmaz demeyin. Sarılık ciddi bir hastalık çünkü.