[silindi] Eşim çocuk doktoru, burada söylenenleri yapmayın. Sık sık emzirin, ek hiçbir şey ASLA vermeyin. Serum suyu vs asla. Sadece sık emzirin. Doktora mutlaka gösterin, görmezden gelinecek, geçer nasılsa denilecek bir durum değil. Mutlaka hekim görmeli, tahlillerine göre hastaneye yatışı yapılır. Geçmiş olsun.