Canım benim ilk doğumda orda yaptım oğlumda doktorum çok iyi başka doktora gitmek istemedim ikinci bebeğim de burda olsun diye. Fatma Kübra güveç doktorum. Çok güler yüzlü sezaryendan korkmuştum. Güle güle çıktım doğumdan 😅😍 ondan. Tercübeli en azından doktorum da