Sevdatncr merhaba neden hastaneyi bırakıp tıp merkezine gectiniz tıp merkezlerinde ücretler uygun oluyo ama doğum sonrası acil müdahale gerekli olabilen durumlar olabiliyo özellikle yoğun bakım olmadıgı için tıp merkezlerinde doğum riskli diye biliyorum bende medıcıne hastanesine gidiyodum ama dışardan test kabul etmedikleri için artık nisaya gidiyorum siz neden bıraktınız merak ettim fiyatlardan dolayı mı dr nunuz kimdi