Temmuzmucizesi26 çok geçmiş olsun, yaşadığınız zor. Bundan sonrası hep sağlıklı gitsin inşallah.
Aklınızda bulunsun 9-10. Hafta civarında isteğe bağlı, ozel nipt diye bir test yaptırılıyor. En iyisi panaroma diye bir marka. Diğer markalarda yanlış sonuç geldiği ve amniyosentez yapilmasi gerekliliği olmuş, rezalet cikmis. O yüzden bu marka oneriliyor. Örnek yurt dışına gidiyor. Bir çok genetik bozukluğu kontrol edebiliyorsunuz. Cinsiyeti de el altindan söylüyorlar(normalde yasak)
Maddi durumunuz uygunsa onu yaptırmayı düşünebilirsiniz.