Temmuzmucizesi26 yok ben normal acil olarak düşünmüştüm. Kadın doğum aciline gitmedim, umarım da gitmem.
Beta takibinizin yapilmasi neden bu kadar gerekli onu tam anlayamadım. Ben adetim 2 hafta gecikince önce eczaneden aldığım testte pozitif geldi, 1 hafta sonra kan verdim bhcg bakıldı yüksek olduğu ve haftasina da uyumlu olduğu için sorun yok dendi, hamilelik anlaşıldı.
Doktor daha erken cok net bir şey görülmez dediği ve sonra da araya bayram tatili girdiği için 6. Haftadan sonra da direkt ultrasona girip keseye bakıldım.