Semagzll tabiki anlatayım ama benden size tavsiye araştırmaktan ne kadar uzak durursanız o kadar iyi araştırdıkça insan stres oluyor ve ne kadar stres o kadar olumsuzluk biz bir buçuk yıldır düşünüyorduk ilk bir yıl denedik olmadı sonra doktorumuz klomen başladı o da olmayınca aşılama tavsiye etti. Adetin ilk günü gel dedi gittik klomen verdi beş gün kullan gel dedi bitirince gittim vajinal ultrason ile yumurta oluşumuna baktı sonra da 2 güne bir kontrole çağırdılar iki günde bir vajinal ultrason ile yumurta gelişimine baktı benim iki tane olgunlaşan yumurtam vardı biri 16mm de kaldı daha fazla büyümedi diğeri en son 23mm oldu o gün çatlatma iğnesi yazdı akşam vurdur 36 saat sonra yumurtan çatlayacak dedi pazartesi gece 11 de iğneyi vuruldum bu sabah da hastaneye gittim eşim sperm testi verdi sonuçların durumuna göre arayacağız dediler sonra sonuçlar olumlu çıkınca aradılar gittik aşılama yapıldı işlem 1 dk sürüyor sadece ama sonrasında biraz yatırıyorlar işlem doğumhanede yapılıyor zaten vajinal muayene masasına yatırıp spekulum ile rahim ağzını açıp içeri ince bir kateter yerleştiriyor sonra da bazı ilaçlar ile desteklenmiş durumda olan spermi rahim içine enjekte ediyor burdan sonrası zaten doğal akış sperm yumurtayı kendisi bulup döllüyor ilk bir iki gün dinlenmeniz gerekiyor. Çok hızlı ve ani hareketlerden kaçının diyo mümkün olduğunca ayaklarınızın altına yastık koyup yatın benim doktorumun tavsiyesi buydu yani. Ben sabah 11.40 da oldum eve gelince hemen yattım kaşıklarımda batma ve karın içimde sancı oluyor ara ara ama dayanılmayacak gibi değil başka ilaç vs de vermedi zaten… biraz uzun anlattım ama insanın bunları bilmeye ihtiyacı oluyor bana eşim dışında destek olan olmadığı için böyle uzun uzun anlattım inşallah faydalı olur inşallah hayırlısıyla bekleyen herkes tez vakitte güzel haberler alalım