Nasil Bi yol izliyorsunuz ovilasyon testi mi yoksa başka bir şekilde mi değerlendiriyorsunuz boş gebelik dusugunden sonra 1 adet görmen yeterli demişti doktor şuan ilk reglmi görüyorum Eylül de bitcek sizin de nasil Bi yol izliceginizi merak ettim fikir olsun🥰🥰