Jass hazırandan beri evliyim korunmayı bıraktığım ay hamıle kaldım ve beynim için erken bir gebelik oldu kısmetım de varmış tabbim uygun gördü ve beynim hamılelıgım çok sitresli geçti eşimle sorumlarım oldu buna da bağlıyorum biraz çok şükür şuan çık iyiz ama ilk ayımfa rahim altısı bel ağrısı ozellıkle kuyruk sokumum ağrıyor du nıe gece sabaha karşı öyle bir agrıyla uyandım ki ve yeni 1 haftadır geçti bu agrılarım bi şu kusma migde bulantım kaldı umarım bunuda atlatırız 😔