4 gün önce doğum yaptım sezaryenle, seni çok iyi anlıyorum. Yatıp kalkmak gerçekten zormuş🥲 Ben sadece yatıp kalkarken çok zorlanıyorum, ayaklanıp yürümeye başladığım için yürürken sıkıntım olmuyor🙏🏻 Kendini yormamaya özen göster bi de yürümeye çalış her ne kadar çok yürürsen o kadar çabuk toparlarsın🫶🏻