Blossom iyice geriye it ve en az yarım saat kalkma benim öyle olunca doktor tekrar koy dedi korkma işaret parmağın ile sonuna kadar it o asla bebeğe ya da rahme gitmez ben de tüp bebek ile hamile kaldım şu an doğdu ve 9 aylık oldu minnoşum🫶🏻 rabbim size de sağlıkla nasip etsin