Neslihan1309 Sariilayda16 Darısı başıma bat 4eylül bizler içinde dua et 🙏 yarın yaptığın erken gebelik testinide atarsın buraya
Nesli-diba Sariilayda16 benimkide seninki gibiydi 3 haftalık hamileymisim kan ver kessin hamilesindir inşaallah.
Cyn1994 Sariilayda16 bence hamilesiniz silik çizgi gözüküyor ama bu testten değil de erken gebelik testinden alırsanız bence yarın çift çizgi net belli olur garanti olsun diye ben 3 tane almıştım 😅 Şimdiden hayırlı olsun yarın güzel haberlerinizi bekliyorum 🌸💕
ardengunes Sariilayda16 bende gördümmmmm bide erken gebelik testi de değil bence kesin geliyor bebiş🥰🤲
Seval0Seval Sariilayda16 hamilesin cnm benim çatlatma iğnesinin 13 günü varla yok arası çıktı bakalım
Hatice333 Sariilayda16 iğne olmuş muydun canım kaçıncı günün ? Teste göre hamile gözüküyorsun mi kan testi ver 😘🤗
DENIZ_55 Sariilayda16 evet ikinci gözüküyor hamilesin bide kan ver kesinlessin canım hakkında hayırlısını olsun inşallah duam senle🥰