Nur-77 Arkadaşlar dün 14:30 da kızım doğdu sezeryan oldum hiç suniyi denemedik bebeğimin boynuna kordon dolanmış 2 kez kanala o yüzden girememiş 😞ama şimdi çok şükür sağlıklı kucağımda Rabbim isteyen herkese nasip etsin